شینیون موهای موتاه

شینیون موهای موتاه

شینیون موهای موتاه

شینیون موهای موتاه

  • ۰
  • ۰

اگرچه بیشتر دختران جوان و دختران دم بخت موهای بلندی دارند، اما هستند دخترانی که در این دوره از زندگی شان موهای خود را کوتاه کرده اند و در زمان ازدواج و روزهای منتهی به عروسی خود، موهای کوتاهی دارند. شنیون عروس برای عروس خانم هایی که موهای کوتاه دارند می تواند به نحوه های مختلف انجام شود.


سالن زیبایی و آرایش عروسی

شینیون عروس برای موهای کوتاه

با وجود آرایشگاه های عروس پیشرفته و آرایشگرهای ماهری که امروزه تعدادشان نیز کم نیست، دیگر نگرانی در مورد شینیون عروس هایی که موهای کوتاه دارند وجود ندارد. در رابطه با شینیون عروس برای موهای کوتاه، از مدل هایی که از شینیون استفاده می شود که خاص موهای کوتاه است. علاوه بر این می توان از اکستنشن مو نیز استفاده کرد؛ برای اکستنشن مو، آرایشگر عروس از تکه های مو که همرنگ با موی عروس است استفاده می کند و با افزودن آن به موهای عروس قادر است هر مدل شینیونی را بر روی موهای او پیاده کند.

 

شینیون عروس برای موهای کوتاه و کم پشت

آنچه که در مورد شینیون های موهای کوتاه و کم پشت مهم است، پر پشت جلوه دادن موها است. یکی از روش ها برای پر پشت جلوه دادن مو، پوش دادن موها است؛ به این ترتیب موها حجیم می شوند و استفاده از تاج که جهت هر چه زیباتر جلوه دادن شینیون عروس و آرایش چهره عروس به کار می رود نیز راحت تر خواهد شد. برای پوش دادن مو، مو را به عقب و جلو شانه می کنند و این کار را تا 7 الی 10 سانتی متری بالای ریشه مو انجام می دهند.


بهترین شینیون عروس

خدمات آرایشگاهی برای عروس خانم ها

آرایش عروس

چگونه خود را برنزه کنیم؟

آرایش برای صورت های لاغر به چه صورت است؟

آرایشگاه عروس

میکاپ های مناسب برای مجالس عروسی

 انواع آرایش های زنانه

سالن زیبایی

انتخاب بهترین سالن زیبایی برای شب عروسی خود



  • ۹۷/۰۴/۰۶
  • amir zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی